МО вчителів початкових класів

     В Димківському НВК створена творча група вчителів початкових класів під керівництвом голови методичного об’єднання вчителів початкових класів Чимбру М.П., яка проводять уроки згідно з новими форматами освіти.

      На засіданні МО вчителів початкових класів , яке проводилося у формі круглого столу, обговорювалося питання «Звичайні форми роботи – новий підхід:розвиваємо ключові компетентності». Робота вчителів орієнтована на  гуманістичний підхід й застосування методів , що сприяють розвитку творчих засад особистості  з урахуванням її індивідуальних особливостей. У виступі голови МО Чимбру М.П. відмічено, що сучасні вчителі мають усвідомити наступне:

-         головним є  не предмет, якому вони навчають, а особистість, яку вони формують;

-         будь-яка людина знайде своє місце в житті, якщо навчиться всього необхідного для реалізації своїх планів;

-         кожна думка, висловлена учнем, має право на існування й варта уваги;

-         ідеал сучасного навчання  – особистість із гнучким розумом , зі швидкою реакцією на все нове, з ідеальними комунікативними здібностями

         Вчитель Ванзуряк Олена Прокопіївна  створила необхідну базу для проведення уроків у першому класі, згідно вимог НУШ .

         Під час обговорення було з’ясовано, що завдання сучасної початкової освіти –  скоротити кількість навчальних предметів. Навчальна програма для 1-го   класу  під керівництвом  Савченко передбачає часткову інтеграцію предметів. Уроки вчителя першого класу починаються з ранкової зустрічі , яка створює позитивний настрій на весь день.  Ванзуряк  О.П.  намагається  проводити інтегроване навчання , яке вимагає від вчителя професійної майстерності, творчого натхнення  і ретельної підготовки.                    Члени творчої групи обговорюють питання змісту освіти, зміни в методиці викладання ,  з педагогіки партнерства , створення навчального середовища та інші.

         Постійно  вчителі практикують зустрічі з батьками не тільки на запланованих батьківських зборах, а також кожного ранку,  на різних виховних заходах, під час проведення відкритих інтегрованих уроків.

       Педагогіка партнерства   відіграє одну із найважливіших ролей в вирішенні проблем сучасної освіти.

       Реформа української школи спрямована на переорієнтування процесу навчання на розвиток особистості учня, навчання його самостійного опанування новими знаннями.

       Вчитель початкових класів Коркодел В.В. провела відкритий інтегрований урок-подорож  у 4-му класі. Сучасні методи навчання, які використав  вчитель на уроках  допомогли  виконати вимоги шкільної програми та методичні рекомендації щодо викладання предметів у початковій школі на 2018-2019 н.р.

       Ігрові та інтегровані методи навчання допогли вчителю провести урок цікаво, залучити всіх дітей до навчальної діяльності , досягти поставленної мети.

       Вчителі початкових класів вирішили і надали працювати чітко, згуртовано,  креативно,  згідно плану роботу.

       Останній рік навчання у початкової ланці, якість знань учнів, ефективне  виховання та навчання ,  успішне завершення року  - це основні завдання вчителя  4-го класу Коркодел В.В.

                                                                              Заступник директора з НВР     О.Ф.Світик

 

Науково-методична проблема, над  якою працює методичне об’єднання вчителів початкових класів:

«Компетентнісно – орієнтоване навчання в процесі формування творчої особистості молодшого школяра»

Напишіть відгук